Sunday, February 7, 2010

Kata-Kata Ibu

"Kita Tak Perlu Mencari seorang Insan yg Sempurna utk Dijadikan Teman Setia, cukuplah kita mengenali seorang Insan yg dpt Menjadikn kita rasa Sempurna Apabila Bersama"

Td lepas je solat Zohor, Ibu msg kata2 kat atas. Bergenang air mata ini. Ya Allah, Ibu maafkan angah bu. X berniat pun untuk terlalu memilih tetapi pengalaman semalam mengajar erti kesakitan yang terlalu amat mendalam bu. Angah dah cuba tapi untuk kesekian kalinya, angah tewas bu. Angah tewas dalam bayang2 diri angah sendiri.

Angah tau, ibu terlalu berharap agar angah dapat melupakan itu semua tapi.... sesunggunya terlalu sukar untuk angah menghapuskan semua rasa kecewa itu. Terlalu sukar bu. Benar kata semua bahawa X semua insan serupa seperti Dia tapi kerana seorang insan itulah, angah terpaksa lalui semua ini. Angah dah lama redha dengan semua yang angah lalui. Angah tetap anggap semua ini adalah dugaan Allah. Allah masih belum puas nak menguji angah tapi kadang kala, angah sendiri X cukup kuat untuk hadapinya seorang2.
Orang kata, klau kite redha dengan kebahagiaan dia & mendoakan dia bahagia maka kite akan bahagia jua. Itu yang telah aku lakukan sejak dari dulu lgie. Moga2 Tuhan bukakan pintu hatiku kembali untuk seseorang yang telah diciptakan untukku. Seseorang yang dapat menjadikan aku berasa sempurna bila bersamanya. Amennnn


Pada Ibu, I Lov u so muchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

4 comments:

BRO_MONDAY said...

betul kate ibu sis tu...
ai doakan kebahagiaan sis dunia dan akhirat...
berharap ai pun akan bahagia juga bersama femili ni...('',) insyaAllah...

june said...

buka kan lah hati tu... =)

udes@yati said...

fz....tenang k...

QasehTercipta said...

bro : Insyallah, moga2 kebahagiaan milik kite semua

june :andai bisa ku bukakan hati ini, da laa aku dimiliki

udes : yupp... i mmg tenang kan. ner ada nangis2 kan kat umah kohkohkoh!!!!