Thursday, March 21, 2013

Candy Crush Saga



Sindirom game Candy Crush sudah menular dalam diri... asal balik rumah dari opis aje terus hadap menatang nie.. 

tak cukup dalam FB dalam tab pun aku main. tapi tab encik suami, sbb tab aku tak boleh nak download games nie. tak tahu kenapa... nak reformat semula rasa sayang sebab banyak games dlm tabs aku dah level tinggi2 hehehe...
berbalik pada candy crush nie,  makin tinggi level makin susah nak settel. sekarang aku dah sampai level 28, dah dekat 2hari tak lepas. yang sakit sangat hati, tinggal 1 aje pun. nyawa cuma ada 5 aje. kalau nak nyawa kena tunggu lama. tapi kalau agak2 nak cepat, kena minta nyawa ngan kawan2 yang main. 

Selalu yang jadi mangsa adalah adik & anak sedara aku. lepas nie aku nak buka games dekat fb en suami. biar senang cikit nak dapat nyawa hehehee....

cubalah korang main, confirm tension aje. sambil tu games nie menguji tahap IQ kite. at least dpt tajamkan IQ yang dah terperap aje pikir pasal kerja hehehe....

No comments: