Monday, July 17, 2017

Kekasih Hati Jantung Hati




 Lama kita tak belai-belai awak kan... Hari ini kita kasi cuci luar dalam, enjin sekali yea.
Arch belakang tu tak tahu bila boleh hantar cat hahaha... walaupun nampak buruk tapi ramai yang puji kata cantekkk...

Tunggu ada duit ehh, kita kasi cat 1 body...

Apaa???? en Suami bagitahu ada yang merisik JJM ni!!!!
Minta maaf yea, ini bukan benda untuk dijual. 12 tahun aku hidup dengan dia. Walaupun dia bukan benda bernyawa tapi Dia lah yang ada dikala aku susah, senang, duka dan gembira. Memang aku tak boleh nak letgo dia dari hidup aku..

Pertama kali aku berduka 2006 dia turut merasa akibat kedukaan aku. Tapi apakan daya, perkara yang dah berlalu tak boleh diubah. Hanya boleh disesali dan dijadikan iktibar sahaja. Wanita ni kan ada 1 akal sahaja.

https://goo.gl/maps/DpkpHTqNaUy


JJM - (2005-2017)

No comments: