Thursday, August 8, 2019

Terlalu Memuja


Berulang suara hati
Berbicara tentang dia
Senyuman pun canda bahagia
Kini sepi dalam memori semalam
Hanya aku yang tahu
Hanya aku yang menanggung
Segala erti pengorbanan
'Ku tempuhi dalam kedukaan
Biarlah aku sendirian tanpa cinta
Dari menyaksikan sebuah kepuraan
Tibalah waktunya aku
Harus tinggalkan dia
Hamparan hati yang dulu pernah kuberikan
Kini menjadi kehilangan melukakan
Apakah silapku
ho-o
Terlalu memuja
Disini berakhir segala
Episod bersamanya
Hanya aku yang tahu
Hanya aku yang menanggung
Segala erti pengorbanan
'Ku tempuhi dalam kedukaan
Biarlah aku sendirian tanpa cinta
Dari menyaksikan sebuah kepuraan
Tibalah waktunya aku
Harus tinggalkan dia
Hamparan hati yang dulu pernah kuberikan
Kini menjadi kehilangan melukakan
Apakah silapku
ho-o
Terlalu memuja
Aku dipersia
Tibalah waktunya
Rintihan berlalu

JJM


aduhaiii kena cium pulak JJM ni.. bila tengok yang langgar tu 👨 rasa nak marah aje. beli lesen ke sampai nak parking pun tak tahu 😡😡😡

tapi hati sejuk sikit sebab 👨 dia tunggu akak keluar dari beli barang. kalau dia lari, memang viral lah muka sebab cctv ada kiri kanan depan belakang 😊

satu hal nak bawa pergi klinik JJM ni .. dugaan sungguh. mungkin ada yang Allah nak beri selepas ni yang lebih baik. mungkin diganti dengan X70 ke hahaha 😂😂

DeFa Sempoi sila uruskan yea 😀