Friday, October 30, 2009

Tekanan

Hari nie agaknye merupakan hari yg cukup menyekitkan hati...

Seawal pg lgie, aku diberitahu bahawa laporan yg clik aku hantar utk meeting ngan KSU salah. Adoyaiiiiiiiiiiiii.... mgapalah aku dikurniakan clik yg cukup sengal mcm dia eaa. Tahap kesabaran aku mmg dah x boleh nak dibendung lgie.

Aku suruh second bos aku call dia suruh dtg opis sbb dah jam 8:45 masih x nampak batang hidung dia kat opis. Dia msg inform, dia datang lewat sbb sakit perot. Makin mendidih jee aku dengar.

Hari Isnin Sakit Perot...
Hari Selasa, Nak gie jumpa doct...
Hari Rabu, MC...
Hari Khamis, masok jam 3ptg..
Hari Jumaat, tertido lepas mkn ubat & masok opis jam 11:30pg

Haaaa..... sapa yg tak angin. Keja dia, aku pula yang kena setelkan. Abis tu keja aku? Bukan sekali nie sahaja, tp dah dekat 4 bln sejak dia melaporkan diri di kementerian. Hari tu dia jumpa ngan 1st bos, bgtau yang dia nak minta tukar. Dia mengalami stress. Kohkohkoh!!!!!! geli aku dengar. Baru keja 2-3 bln, dah bgtau dia sterss. Yang aku x tahan, dia siap mgadu ngan KA [Ketua Akauntan]

Tapi semuanya memandang sepi pada aduan dia yang hanya berupa aduan yang cukup sengal!!!!



Semalam punya meeting adalah meeting yang teramat memalukan aku. Laporan yang dia kemukakan semuanya salah. Tapi bila aku tengok dia, seronok main msg pula. Semua pegawai aset perhatikan aku sahaja bila laporan yang dibentangkan tak sama dengan apa yang mereka berikan.Time tu aku nak je kuar dari bilik meeting. X sanggup rasanya nak menjawab <>

Daripada dia nak tukar keja @ tempat keja.... baiklah dia BERHENTI sahaja. Cukup2 menyusahkan orang sahaja.

No comments: