Wednesday, August 15, 2012

5 S


Alhamdulilah.... Akhirnya aku mendapat TAG yang aku idamkan selama nie... Inilah hasil keperitan dan kepenatan aku dalam menguruskan Stor Utama Kementerian ku...

TERBAIK.... rasa bersyukur sesangat dengan apa yang diperolehi. Seminggu aku dan dibantu dengan tenaga kerja seramai 3 orang membantu aku menyiapkan susun atur semula stor ini. Berbaloiiiiiiii.....

Kat bawah ni aku sertakan gambar-gambar di dalam stor ku...

Stok yang dibawa keluar dari semua rak... 
Stok yang dibawa keluar dari semua rak...
Inilah kedudukan rak yang terkini.... Oren Kuning.... Pilihan warna oleh diriku sendiri

Susun atur semula stok

Susun Atur Toner

Garisan pemisah Dilarang Masuk
Kedudukan Kad Petak
Sudut Informasi yang menempatkan Carta Organisasi, Pelan Lantai dan Proses Kerja
Ruang Menunggu
Kaunter (Inilah tempatku.... Alas meja pun Oren taw!!!)



4 comments:

biarlah bL0g berbicara said...

Salam,
sgt cantek..kemas..keje jabatan mne yer.. :)

QasehTercipta said...

terima kasih....
saya berada di Kementerian Pertanian...

Unknown said...

kat mane nak dapat rak mcm nie..

Anonymous said...

salam....cantiknya..saya pem operasi..br kje...pening tgk stok ...dpt sek yg satff dlu bermasalah dan kne wat kje yg tertinggal tue...huhu...nk tgk wat ilham cara susun boley takk..